Juist in deze tijd is het slim om Dialoog (of direct) marketing toe te passen om een meetbaar en beter resultaat te boeken.
RCG doet hier nog een schepje bovenop door de traditionele geprinte mailpiece te combineren met nieuwe media als web, mail & SMS. Het is een bewezen feit dat deze combinatie een behoorlijke synergie teweeg brengt als het gaat om responsewaarden.
De voordelen van Direct Mail met RCG
• Directe en relevante communicatie met uw doelgroep
• Door toepassing van data een hoge attentiewaarde
• Meetbare resultaten
• Voor iedere organisatie uitvoerbaar
• RCG is voortdurend op zoek naar innovatieve technieken en toepassingen in DirectMail. Hierbij worden nieuwe media zoals web, e-mail en sms op succesvolle wijze geïntegreerd met print
Variabel Data Printen
Door uw communicatie(middel) af te stemmen op de persoonlijke behoeftes van de ontvanger, wordt de relevantie van de boodschap, en daarmee de kans op succes, aanmerkelijk vergroot.
Met variabel data printen, ook wel VDP genoemd, wordt informatie uit een database gecombineerd met een grafisch document. Ieder individueel document kan worden aangepast, gepersonaliseerd en daarmee volledig op de ontvanger worden gericht.
Variabel data printen maakt het mogelijk zeer effectief te communiceren waardoor bijvoorbeeld de loyaliteit en de reactiesnelheid van de klant aanzienlijk wordt verbeterd.
RCG gaat nog een stap verder. Uw volledige brochure, catalogus of infopakket kan dynamisch worden gegenereerd op basis van de beschikbare data.
Fullfilment direct marketing
Door het inzetten van direct marketing ontstaat er een bepaalde respons (antwoord), klanten reageren namelijk op de door u opgezette marketing actie. Het is belangrijk dat de gehele afhandeling van een verzoek, van begin tot eind, nauwkeurig en gestructureerd verloopt. RCG draagt er zorg voor dat de fullfilment aan deze eisen voldoet.
U dient een verzoek bij ons in, en wij regelen de rest. Van begin tot eind.